V životě jde o víc než o VOLVO a proto ho řídíte.
Volvo XC60



26. 6. 2011 – Úsporný systém DRIVe u modelu S40

Švédská automobilka Volvo dává velký důraz na ekologii, a proto se před několika lety rozhodla vyvinout úsporný systém pohonu, který dokáže výrazně snížit spotřebu paliva a množství vypouštěných emisí. Výsledkem náročného vývoje je systém DRIVe využívající technologie Start/Stop.

Ta dokáže vypínat motor v situacích, kdy není potřeba – například při stání na křižovatce. Můžete namítnout, že tak krátké zastavení chodu motoru se nemůže výrazně projevit na spotřebě paliva. Opak je však pravdou. Pokud jezdíte častěji v hustém městském provozu, tak spotřeba paliva se systémem Start/Stop povážlivě klesne.


2. 2. 2011 – Volvo představuje model S40 R-Design

Tolik oblíbený „R-Design“ se dostal i k malému sedanu S40. Dravost a sportovní naturel – to přesně symbolizuje nový typ „es-čtyřicítky“. Velkých změn doznal podvozek vozu, který je laděn do sportovna. Na svědomí to mají především tužší tlumiče a inovované pružiny. Světlá výška vozu se snížila právě díky zmíněným úpravám. Vůz je tak mnohem stabilnější na silnici a v zatáčkách drží jako „přibitý“.

Pěkným detailem jsou chromované koncovky sportovních výfuků. V základní variantě vozu jsou 15palcová litá kola Cratus v matně stříbrné barvě. V případě zájmu si řidič může koupit 18palcová kola Midir s diamantovým výbrusem. Poslední úpravou na sedanu S40 R-Design oproti běžné sériovce, jsou barevně sladěné díly karoserie.


20. 8. 2010 – Volvo S40 má nově v nabídce inovované motory

Pro modelový rok 2011 je v přípravě nová paleta dieselových motorů, které svými výkonovými parametry více odpovídají požadavkům řidičů. Novinkou jsou přeplňované pohonné jednotky jednoduše nazvané D2. D3 a D4.

Malý čtyřválec D2 má zdvihový objem 1,6 litru a papírová kombinovaná spotřeba paliva je 4,3 litru na 100 kilometrů. Motor bude nejvhodnější pro řidiče, kteří nepožadují od vozu vysoké výkony, ale spíše nízkou spotřebu.

Dieselový agregát D3 nahrazuje starší motor označovaný 2,0D. Inovovaná technika zaručuje kultivovaný chod a rychlou odezvu na pokyny řidiče. Kombinovaná spotřeba se pohybuje kolem hodnoty 5,1 litru na 100 kilometrů.

Nejvýkonnějším dieselem v nabídce bude v roce 2011 motor D4. Z technologického hlediska je identický se slabší pohonnou jednotkou D3. Ze stejného zdvihového objemu (2,0 litru) dokázali technici Volva dostat o 27 koní více. Konečný výkon motoru je 177 koní.



Design by 3sixty | 2024